درباره شرکت وینتک

 

 

وینتک از اواخر سال 1980 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های UPVC  مورد نیاز صنعت ساختمان در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیل های تولیدی خود را در بازارهای مصرف کشورهای مختلف عرضه می نماید.

تهیه مواد اولیه استاندارد و استفاده از بهترین ماشین آلات و بهره وری از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده در مکانیزم تولید و نظارت بر واحد های فروش و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی پس از فروش موجب گردیده که پروفیلهای وینتک به عنوان یکی از محصولات شناخته شده در بازارهای جهانی مطرح و همواره رضایت مندی مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد.

این مجموعه صنعتی جهت سرویس دهی مطلوب به مصرف کنندگان محصولات تولیدی خود، علاوه بر کارخانجات و انبارها و دفاتر فروش خود در کشور ترکیه، در کشورهای آلمان، روسیه، اکراین، هندوستان، آذربایجان و تونس نیز کارخانجات تولید پروفیل های UPVC  را احداث و همچنین در بیش از 54 کشور دفاتر و انبارهای فروش دایر نموده است.

با توجه به عرضه محصولات وینتک در ایران طی چندین سال گذشته، مدیران این شرکت با بررسی دقیق علمی و عملی طی مدت حضور و عرضه محصولات خود در کشور ایران و جهت فراهم آوری بهینه نیازهای مشتریان خود و همچنین سرویس دهی بهتر، در ابتدای سال 89 اقدام به برنامه ریزی و تاسیس کارخانه تولیدی این محصولات در کشور ایران نمودند که با سعی و تلاش پرسنل مسئول، فاز یک این کارخانه در ابتدای آبان ماه سال 90 ، در زمینی به وسعت 36000 متر مربع و زیر بنای تولیدی به وسعت 16000 متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت، تولید و عرضه انواع پروفیلهای UPVC استاندارد مورد نیاز این صنعت نموده است.

مواد اولیه

UPVC ترکیب اولیه ماده اصلی سازنده انواع پروفیل های مورد مصرف در ساخت درب و پنجره می باشد. UPVC مخفف عبارت unplasticised polyvinyl chloride بوده که 85% این ترکیب را polyvinyl chloride و یا به اصطلاح پودر PVC تشکیل میدهد. این ترکیب پلیمری یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی 57% نمک و 43% گاز و نفت خام می باشد. به منظور استحصال خواص مطلوب از پروفیلهای upvc علاوه بر پودر pvc مواد افزودنی دیگری نیز با پودر پی وی سی ترکیب میگردد که شامل:

– Impact Modifier جهت افزایش مقاومت پروفیل در برابر ضربات و عدم شکنندگی

– Filters جهت افزایش استحکام و مقاومت پروفیل

– Lubricants روان کننده ها جهت تولید پروفیل با سطوح صاف

– Heat stabilizers , Titan افزایش مقاومت در برابر حرارت و همچنین عدم تغییر رنگ در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش (UV)

ماده ترکیبی upvc قابل بازیافت بوده و موجب آلودگی محیط زیست نمیگردد. شرکت wintech در طی سالیان متمادی فعالیت خود با تهیه پودر pvc و سایر مواد افزودنی از شرکت های معتبر پتروشیمی و تولید کننده های ترکیبات شیمیایی معتبر جهان و همچنین رعایت ضرایب و درصدهای مواد مورد استفاده در ترکیب فرمولاسیون upvc توانسته است محصولی با کیفیت یکنواخت و بالا و مطابق با استانداردهای جهانی در طی تمامی این سالها ارائه نماید.

 

تکنولوژی – ماشین آلات

مواد اولیه مناسب، بکارگیری افراد متخصص و استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات مدرن، رئوس اصلی هرم تولید می باشند. در نتیجه، جهت تولید محصولی با کیفیت بایستی رئوس اصلی این هرم کاملا بدون نقص بوده و در فرآیند تولید با نظم خاص مدیریتی در کنار هم قرار گیرد. وینتک در طی سالهای متوالی تولید علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص خود، همواره از بهترین تکنولوژی ماشین آلات و تجهیزات موجود در این صنعت جهت تولید محصولات خود بهره مند گردیده است.

 

 

مراحل تولید و محصولات تولیدی

مواد خام شامل پودر pvc و سایر مواد افزودنی موجود و ذخیره شده در تانک سیلو توسط دستگاه میکس دیجیتال با دقت صدم گرم ترکیب می شود. جهت به دست آوردن ماده ترکیبی upvc با کیفیت، ضمن رعایت ضرایب مواد افزودنی در فرمولاسیون نهایی، این ترکیب در دماهای مختلف انجام میگیرد. (ترکیب سرد و گرم) پس از میکس و دوره انتظار، مواد ترکیبی upvc توسط خطوط و پمپ های مخصوص به دستگاههای اکسیژن منتقل میگردد. ماده ترکیبی upvc در خطوط اکستروژن طی مراحل و دماهای خاص تبدیل به خمیر و وارد مراحل عبور از قالب ها و عملیات شکل دهی می شود و پس از خروج از قالب وارد محفظه های آب سرد میگردد تا مرحله شکل دهی پروفیل پایان پذیرد.


کنترل کیفی

تمامی محصولات تولیدی در کارخانجات wintech طی مراحل تولید و پس از تولید و قبل از ارائه به بازار مصرف در آزمایشگاه شرکت wintech تحت آزمایش و تست های مختلف کنترل کیفی قرار می گیرند. پروفیل های wintech مورد تست های ذیل قرار گرفته و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال آن به انبار و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.

1- تست مقاومت نقطه جوش پروفیل                                  5- تست مقاومت در برابر سرما تا 40- درجه سانتی گراد

2- تست تغییر رنگ در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش                          6- تست ابعاد هندسی مقاطع پروفیل

3- تست مقاومت در برابر ضربه در دماهای زیر صفر                         7- تست شفافیت رنگ پروفیل

4- تست مقاومت در برابر حرارت تا 150 درجه سانتیگراد                    8- تست صاف بودن سطوح پروفیل